מיקי זוהר: "מאמין שנצטרף לוועדות הכנסת במושב הבא"

אסתי פלד No Comments on מיקי זוהר: "מאמין שנצטרף לוועדות הכנסת במושב הבא"

ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל'קול חי': "הגיע הזמן להצטרף לוועדות ואני מניח שזה יקרה במושב הבא; בסופו של יום אין ממשלה בישראל. אין אנשים שאפשר לסמוך עליהם שהם לוקחים את המדינה הזו למקום הנכון"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיקי זוהר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית וסיכם את מושב החורף של הכנסת: "הראינו פעם אחר פעם שהקואליציה הזאת לא יכולה לתפקד ואין לה יכולת לשמור על הדברים החשובים לנו כאן במדינת ישראל ועל עתיד המדינה וזה בא לידי ביטוי בכך שהם לא הצליחו להעביר את חוק האזרחות. אנחנו במקרה הזה כן גילינו אחריות והחלטנו לאפשר את העברת החוק הזה".

"אפשר לראות כאן בצורה ברורה שהאופוזיציה הזאת חזקה ואיתנה ואת הדברים החשובים למדינה הקואליציה לא הצליחה להעביר בלעדינו, משום שיש בה מספר מנדטים של מנסור עבאס שמחליט בכל רגע נתון מה עובר ומה לא", מוסיף זוהר.

האו הסביר "בפעם שעברה לא שיתפנו פעולה בחוק האזרחות כדי להביא לידי הציבור את התובנה שמדובר בממשלה רעה שנשענת על התנועה האיסלאמית".

זוהר התייחס למעורבות של עבאס גם בהצבעות על נושאי הקשורים לדת ומדינה: "אני חושב שלא ציפינו בתחילת הדרך שעבאס יעז להתערב בנושאים שקשורים ליהדות כמו שהוא לא היה רוצה שנתערב בנושאים הקשורים לאסלאם והדבר הזה באמת מופרך".

עוד אמר זוהר בריאיון: "אנחנו באופוזיציה תמיד מצליחים להגיע להבנות בין הסיעות כי יש בינינו שותפות אמיתית וזה מה שמיוחד בחיבור בין הליכוד לחרדים. הערך העליון מבחינת כולם היא מסורת ישראל, יחד עם נושאים שחשובים לנו כמו ביטחון המדינה ופיתוח הכלכלה".

הוא התייחס לחרם על הוועדות: "בליכוד יש כמה קולות בנושא הוועדות, אני חושב שהגיע הזמן להצטרף לשם כי בסוף האימפקט שחשבתי שזה יכול להביא – לא בא לידי ביטוי. אני חשבתי שמה שאפשר לעשות אם לא להצטרף זה לא להגיע בכלל לכנסת עד שהם יתעשתו – אבל הם המשיכו בקו הדורסני שלהם, ולכן הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להתחיל לעשות את העבודה הפרלמנטרית גם בתוך הוועדות ואני מניח שזה יקרה במושב הבא".

זוהר תקף את ראש הממשלה על ניסיונות התיווך בין רוסיה לאוקראינה והפגישה עם פוטין: "כל הנסיעה הזו לא הייתה נחוצה, הוא נדחף לאירוע שגדול עליו בעשרות מונים. הוא לא ידע בכלל לסייע בסיפור הזה. יש הרבה שפוטין היה מוכן לפגוש אותם בתקופה הזו, לא רק את בנט. בסופו של יום אין ממשלה בישראל. אין אנשים שאפשר לסמוך עליהם שהם לוקחים את המדינה הזו למקום הנכון".



0 תגובות